nån som vill ha ett problem? Jag har alldeles för många...

Har sovit på soffan nån timme och jag mår verkligen inte bra!! Har skit ont i halsen och blåsor på tungan... jag är helt enklet förkyld! :( Varför ska de finnas en sån enkel förklaring till att man mår så dåligt?? Så som jag mår just nu så borde jag ha nån otroligt sällsynt och mysko sjukdom, iaf enligt mig... men så är de såklart inte. För jag är ju precis lika normal som alla andra och har blivit förkyld, typiskt mig att vara precis som alla andra ;)

Jag ska försöka plugga lite kemi nu och se hur de går... hoppas verkligen att jag mår bättre imorn så jag kan gå till skolan och snacka med syon om min otroligt komplicerade studie plan. För såklart så är man, på de planet, inte lika normal som alla andra ;) Jag måste nämligen flytta om en massa kurser som jag redan läs och försöka skriva in fysik B (som jag för övrigt hatar!!!!) som utökad kurs, och för att göra de måste jag ha ett "special utformat program" och för att ha de måste man gå till rektorn och övertala honom att "jag är så duktig på språk så jag vill hellre ha de på min studieplan och blablabla..." Och sen ska föräldrarna godkänna och sen ska allt vara frid och fröjd.

Ja, som ni förstår så är de inte helt enkelt, jag fattar inte ens själv vad jag ska göra riktigt ;) hehe, men jag tror nog de blir bra tillslut :)

 

Hade velat åka till stallet och rida Kolan ikväll, va riktigt taggade på de men nu när halsen inte är i topp skick och jag mår skit så är de bara att stanna hemma... Han behöver ju verkligen jobba så de känns lite... ja hur ska jag förklara... jag får liksom skuldkänslor när de blir såhär :(
Men när jag väl ride honom så är han världens piggaste och duktigaste :) Och jag har ju ridit Undri några gånger nu också och de har gått hur bra som helst och de känns riktigt bra :D Jag känner att jag börjar komma igång igen och de känns riktigt bra =)


Min fina Kolfinnur <3


De är rätt svårt att kontrollera känslor. För de spelar ingen roll hur man vill känna så känner man nått annat. De är heltenkelt inte nått man kan kontrollera! När man en gång har haft en viss känsla för en person så är de riktigt svårt att släppa dom... men de är väl nått man måste gå igenom som människa antar jag...

 

De blev ett ganska långt inlägg och jag har skrivit på de en stund. Men kände verkligen att jag behövde skriva av mig lite och, visst de hjälper faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0