plugg vs städning

De är så himla tråkigt att  vara hemma och va sjuk. De är till och med så tråkigt så att, jag som verkligen hatar att städa, frivilligt går upp på rummet och börjar städa!! De måste vara något allvarligt fel på mig nån mkt mysko sjukdom. Fast å andra sidan en väldigt bra sjukdom för de blir ju rent och snyggt och jag kan bara koncentrera mig på att sitta och läsa och plugga i mitt rum om de är städat ;p
Jag brukar alltid plugga ner vrf vet ja ginte men så fort jag ska plugga uppe så ka jag inte koncentrera mig förrens jag städat. Konstigt men sant...

Antagligen så va de väl inte nån som bryr sig om de men skit samma jag fick de sagt iaf och nån lite idiot kanske tyckte de va intressant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0