månda igen

Såg attde va ett tag sen jag skrev.... men jag har inte haft tid helt enkelt. Har haft fullt upp, men med vad vet jag inte riktigt ;p
Men iaf, idag började jag mig ett nytt liv, (Ja! Igen jag vet, tror de är femtielfte gången) den här gången handlar de om mitt dataanvändande... Jag ska inte slå på datan så fort jag kommer hem och sen sitta där hela kvällen.

Nej, jag ska plugga istället!!!

Som om att de kommer hända tänker väl alla då (och jag me) de är precis vad de inte gjorde ;) Jag va iof till stallet en sväng först och sen när jag kom hem slog jag på datan ist för att plugga... Men jag har ju bara en lite läxa att läsa på så de är ju inte så farligt ;)

Nu ska jag skriva upp mina jobbtider jag fick idag, så jag inte glömmer bort dom och sen ska jag sooooovaaa!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0