host-äckel

Sitter hemma och hostar idag me…. Inte så roligt att vara hemma men de känns så värdelöst att åka till skolan, sitta på lektion och bara sitta och hosta HELA tiden. De är ju inte direkt schyst mot dom andra heller som faktiskt, kanske,(mot all förmodan) vill höra vad Bengt säger på fysiken. Så jag stannar helt enkelt hemma. Jag hade ändå inte börjat förrens 12.45 och bara haft en lektion.

De jag är mest sur över är att jag verkligen hade sett fram emot att rida igår men inte kunde de pga hostan… Ska till stallet ikväll har jag tänkt i alla fall och då kanske de bli ett pass på nån av dom :)

Nu tänkte jag gå och dusch och sen kanske gör lite nytta, typ skriva fysikrapport, ta en promenad med Tila, dammsuga rummet, kanske börja skriva lite på kemirapporten.

 

Vill till min lilla Kolan ikväll <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud så söt :D

2010-10-02 @ 15:35:37
URL: http://sofieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0