man kan väl säga att de går bra

Känner att orken tog slut nu när jag kom hem.... jag hade tänkt att skicka lite mail och så men nu ska jag nog bara slå på en film och sen sova! Får hålla på och scana in papper och fixa cv imorn ist. Känns som om de går framåt nu iaf!! :D
Två hästar är ridna idag också. Undri förr på em och nu på kvällen red jag Kolan lilte på volten, gick riktigt bra trorts regn och lera :p

men nu är de sängen som gäller och imorn ska vi kolla på bil i stan och sen blir de party-party!! :D då ska kameran me och de ska bli en massa galna bilder!! ;) de finns inge bättre än party-pics ;) hehe


hel ovetande om kameran och omvärden, och sur va jag oxå ;)

Bara lite uppmärksamhet tkr jag att jag är värd, ett lite tecken som visar att du bryr dig. Är de så svårt? Jag tkr inte de, men vi kanske inte är så lika som jag tror, du kanske inte alls är som jag hoppas. De kanske inte är vi...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Kul att de går framåt! :)

/ Eleonor

2010-10-30 @ 00:34:53
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0