livet är inte alltid enkelt

Nu sitter jag här igen, de är mörkt ute, jag börjar inte förens 12.45.... och ändå är jag uppe nu.... Måste till skolan iaf eftersomjag inte har nån skjuts senare så får jag åka som vanligt... Men har jag tur blir de kankse lite plugg som blir avklarat och de är ju inte helt fel! :) Har ju en hel del att göra!!

  • biologirapport
  • psykologiuppgift
  • psykologi fördjupningsuppgift
  • fysikrapport
  • läsa till fysikprovet
  • biologiarbete

de va väl allt tror jag... så deär bara att sätta igång!

väntar på att få svar, vill ha svar, vill inte vänta, vill inte inte veta, vill inte de här, vill de här, vrf är de så komplicerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0