de här va något nytt

Då va de fasansfulla avklarat. Haha nej så farligt va de inte!!! De va rätt kul och jag lärde mig endel, de va bara de att de inte alls va så lätt (!!!!!!!) Och särkilt inte när jag red en häst som jag bara ridit 2 ggr förut, de va lite förvirrande och svårt att riktigt förstå hur hon fungerade och hur jag skulle göra för att lyckas få henne att göra de hon skulle göra och samtidigt få henne att inte rusa fram... Men vi får väl se hur de blir nästa gång, kankse tar jag med egen häst då... Om jag får för ingrid och stig...
De vore lite enklare och bättre att ta med en häst som jag är van att rida och som jag samtidigt kan få lite hjälp med för då kankse jag kan komma lite framåt i min ridning på den hästen.

Frågan är bara vilken häst... Kolan? Undri? Strimma? Freyr? Fabbe? Får se men Kolan och Undri skulle verkligen vara bra att få lite hjälp med samtidigt som Strimma inte heller är problemfri ;) haha ja de tål att tänkas på!

Oj de blev mkt häst snack, men så är de när man är häst nörd ;) De får nog bli lite stall imorn me, först på em och sen på kvällen :) Ska försöka rida så många som möjligt då, dom behöver röra på sig hela bunten!!

Har fått två svar från de jag sökt praktikplats hos -  de känns bra än så länge men tänkte svara på dem imorn och låta de sjunka inte lite grann. Känner att jag vill läsa igeom de en gång till i lugn och ro.

Nu ska jag läsa lite inna jag ska sova!! Har verkligen blivit trött, de är inte bra att hålla igång hela dagarna ;)
Gonatt! <3


de va länge sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0