de finns lite ljus i allt mörker

okej... sov i 15timmar inatt... eller snarare igår och inatt ;) Men mår iaf mkt bättre idag, jag behövde helt enkelt sova ut :) mådde verkligen aspissigt igår och jag tror verkligen jag fått tillbaka magkatarren igen... Så nu ska jag bara försöka ta det lugnt och försöka bli bättre!!!
Men inte hjälpte de att keminprovet gått aspissigt och jag förmodligen inte kommer få de betyget jag vill i kemi...

...men å andra sidan gick iaf psykologiprovet mkt bättre och jag är nöjd med de :)

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, de blir ingen yoga heller för tror inte jag klarar av att stå där och försöka fokusera och prestera när jag mår dåligt... De får bli en film och lite snack med underbara personer <3 :)


Söta Elise in action, inte världens bästa bild kanske xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yoga verkar spännande. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 18:14:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, yoga är faktiskt riktigt kul, lite svårt och jobbigt till en början men man lär sig ;)

Kollade in din blogg, gillade verkligen upplägget, vore kul med bloglovinbyten :D Hur hittade du min blogg? =)

2010-10-15 @ 22:06:18
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0