:D

Tack!!
Fick ett jätte bra förslag på praktikplats tills i sommar :) de har inte med islandshästar att göra men de gör mig inget alls för de vore rätt kul att prova på nått nytt!!
Så nu ska jag alldeles strax skriva lite mail och kankse om jag har tur lyckas skicka iväg några oxå ;)

De blev ett ridpass på Undri nu ikväll. Skönt att slippa regn på en av två ridturer iaf ;) Fint med månen och dimman!! :D De finns inge finare än när de är frost på backen, månen lyser och de är dimma! =)


Nu ska jag återgå till cougar town innan de blir mer skrivning!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jamen gör det, Anne skulle bli jätteglad :) Anne har ju alla typer av hästar, inte islandshästar då, men vill du prova på "vanliga" hästar kan det vara ett bra alternativ att vara hos henne. Hon tar bara hem snälla hästar & kan säkerligen hjälpa dig med din ridning också ifall du vill & behöver :)

2010-10-27 @ 17:27:49
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0