absolut ingenting värt att läsa

Försöker formulera mig bra men de går liksom inte, försöker få mig och mina planer att låta intressanta, men de är inte lätt... Att skriva ett mail och försöka få ett jobb/praktikplats fast man vet att de är riktigt svårt att få de, är inte lätt... Men ska försöka skicka iväg iaf ett nu ikväll =)

VArt i stallet idag på em igen.Idag va de Strimma som fick komma ut en sväng i skogen. Hon va riktigt pigg och glad :) Får se om de blir någon ridning ikväll har inte riktigt bestämmt mig än...


Kommentarer
Postat av: Eleonor

VÅGA-VÅGA-VÅGA!



Hör gärna av dig om hur de går!!!!

lyckospark

/Eleonor

2010-10-26 @ 18:40:52
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Hej! Jag såg hos Eleonor att du söker en praktikplats!



Jag kan tipsa om Axells Palomino som ligger i norra skåne (precis vid småländska gränsen). Om du inte bor i närheten så finns det plats för praktikanter att bo tillsammans i huset med familjen som verkligen är supertrevliga! Alla måltider osv ingår och gården är HYN-godkänd! Du får rida typ hela dagarna men självklart också mocka och sådant, dock är det bara 7 boxar & jag vet inte om det står hästar i alla (det finns lösdrift också). Anne hjälper självklart också till.



Axells Palomino är ett försäljningsstall så det är alla typer av hästar där! Anne (som ägaren heter) har tidigare bedrivit avel så det finns även unghästar där.



Jag har jobbat där två somrar i rad & kan inte rekommendera något bättre ställe! Kolla in hemsidan www.palomino.se där finns kontaktuppgifter om du blir sugen på att vara där. Du behöver inte vara rädd för att maila eller ta kontakt med Anne, hon är världens snällaste & tar emot alla med öppna armar :)

2010-10-26 @ 19:07:31
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack!! :D

2010-10-26 @ 21:55:15
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0