what to do, what to do....

Har fått några frågor om vad jag ska göra ikväll och i helgen. Kan säga att de kommer bli en riktigt lugn helg! Hade först planerat in fest imorn kväll men så blir de inte... utan jag ska åka in till stan och käka på kina för första gången i mitt liv. (jag vet jag är extremt efterbliven) och sen får jag väl se vad som händer mer den kvällen, inget är planerat så inget kan ju gå snett ;)

Så ikväll då? Jo, jag ska bara ta det lugnt. Plugga lite nu innan maten och sen åka till hästarna och fixa och kankse rida lite om de inte är alldeles för dåligt väder.

Tänkte rida dom här två små nötterna ikväll :)


Undri & Kolan

Nu ska jag skriva på mitt historia arbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0