hur ska jag göra??

Fick min efterlängtade katalog från högskolan i Gävle. Funderar lite på att plugga ekonomi men vet inte hur jag ska göra, vill ju gå hippologprogrammet sen ju...

Så jag har tänkt, eftersom jag måste få ihop 6 mån praktik för att komma in på hippolog så ska jag jobba ett år och samtidigt plugga plugga ekonomi på distans. Men grejen är den att ekonominprogrammet är 3 årigt så min stora fråga är då, kan man läsa två högskoleutbildningar samtidigt?

Eller så skulle jag ju kunna läsa några kurser i ekonomi som jag läser bara under ett år alltså de året jag jobbar. Men jag vet inte, är extremt förvirrad... Måste ta ett snack med syon nästa vecka!!!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hallåj! Tack för din fråga. Jag återkommer med svar antingen sent ikväll eller imorgon!

/ Eleonor

2010-11-26 @ 19:07:12
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0