stress, stress, stress

Sitter just nu och försöker ta det lite lugnt och svara på endel mail... Har precis stressat runt som en galning för att hitta kläder att ha imorn och på onsdag. För de blev som de va tänkt från början men sen inte va tänkt. Vilket betyder att de är hovslagardax imorn. Så nu har jag tvättat jean och försökt hitta en massa varma men ändå smidiga kläder.
Tänkte passa på att hälsa på Carro också när jag ändå är i stan så jag sover där imorn natt :) Så jag ska ha med mig kläder för två hovslagardagar och kläder jag kan ha på mig hos carro och sovkläder, grejer för att duscha och lite annat, så de blir en del. Storväskan har åkt fram ;) haha

Men de blir nog bra och kul de där. Först en hel dag med galna och roliga hovslagare och sen en mysig kväll med syrran =) Åh, jag ska nog käka pizza till middag :D

Men nu ska jag bara svara på sista mailet och sen sova för de är uppstigning 05.30 och då ska jag hinna duscha, torka håret, klä på mig och käka fruksot på mindre än en timme! Undra om de går?? ;p

Gonatt!! =)


Imorn blir de lite syskon-time! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt när det är stressigt. :(

2010-11-02 @ 08:00:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0