plugg snack...

Lat som jag är när de gäller att plugga så gav jag upp rätt tidigt igår, redan vid halv 9. Kl 9 sov jag kan jag säga, lite pinsamt men så är de! Men de är väl så iaf när de gäller mig, när jag är stressad så jobbar jag på och sen blir jag skit trött och då är de verklige bara att sova. Spelar ingen roll vilken tid de är på dygnet så är de sova som gäller.
Men de är skönt att jagäntligen har fattat att jag inte kan åka till stallet efter skolan, komma hem käka, åka tills tallet igen, komma hem och sen plugga hela natten. Sova fyra timma gå upp åka till skolan, åka till stallet osv... De funkar liksom inte. Nu är de anting eller som gäller!

Så just nu sitter jag och skriver på min jobbiga biologi rapport som ska va inne idag! Men jag har skrivit utförande och nu ska jag skanna in resultatet och sen är de ju bara en diskussion, slutsats och sammanfattning kvar :) Så snart är de klart ;)


inte så fräschigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0