lyckat...

Blev inget inlägg igår kväll iaf, men va så jäkla trött och va tvungen att läsa de där jäkla svenskahäftet.... Men jag lckade iaf läsa alla texterna både igår kväll och imorse ;)
Provet gick rikgit bra, var klar kvart i 12 och då hade jag anna och emma hunnit med att ta en rast och snacka lite skit och så han vi med ett brandlarm oxå. Måste säga att de va bra tjaming ;p Men vi käkade lunch och sen gick vi tbx och lämnade in proven strax efter 12.
Sen va de renskrivning av psykologiuppgiften.
Bussen hem,
sprang upp på rummet och slog på datan och Sex and thr city 2.
somnade när filmen va slut, med lillebror sovandes brevid.
har precis käkat och är just nu lite irriterad...

Eller irriterad är väl att överdriva, snarare besviken....

Om en timme blir de yoga, vet inte om jag orkar men jag måste ju...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0