jag lider faktiskt här

Jag känner mig faktiskt riktigt duktig för jag har skrivit klart fysikrapporten och skickat in den =) Så nu är de bara biologirapporten kvar att skriva.
Så ska alldeles strax springa up och börja på den men kännde jag behövde en lite paus. Sen är de bara skriva,skriva, skriva!

Fick mail av Majsan att nästa ridlektion skulle va 11 december på min födelsedag :p får väl se om jag kan gå på den, själva dagen är väl inget problem de är snarare de att jag måste ha lasttränat Kolan så jag kan köra han dit och de problemet att om de har snöat mkt så är de inte världens roligaste väg att köra på med hästtranspor... Men vi får se, jag hoppas iaf att de ska gå =)

Har rätt dåligt samvet för att jag inte varit i stallet på snart en vecka... tkr synd om Kolan och Undri som behöver sin motion men inte fått nån... Men i helgen blir de förhoppningsvis ordning för nu när jag är klar med biologirapporten så är de bara en renskrivning av psykologiuppg, ett biologiarbete att skriva och ett historiaarbete att skriva. så de sla väl funka tkr jag ;p

Men nu skajag återgå till böckerna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0