hemma igen

Blev inte så många timmars jobb, men de gör verkligen inget!! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, skulle helst bara vilja gå och dö... Men de kan man ju inte göra nu när skolan börjar imorn och man måste börja stressa igen!
Sen är de efterlängtat jullov och sen blir de en fart fylld vårtermin med sportlov, studentkryssning, en massa studentskivor och förhoppningsvis en massa lovdagar :D Jag ser verkligen fram emot studenten!!!! Snart så =)

Men känner verkligen inte för att börja skolan imorn igen, hae gärna haft en till veckas ledighet och sen KANSKE jag skulle kunna tänka mig börja igen.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag skulle aldrig klara de fysiskt! Dock tycker jag gott att alla hästägare ska ta sig tid att lära sig tappsko! De är så praktiskt att själv dra loss eller spika på en när hästarna tappar. Känns inte så roande att kalla ut hovslagare enbart för en tappsko!



/ Eleonor

2010-11-07 @ 17:22:12
URL: http://hastoridverkamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0