grejs

Har kollat på film med Eve, de blev Farsan. Haha sjukt jäkla rolig film! xD Hade en massa snacka med en massa männsikor samtidigt och nu är de ytterligare lite nya grejer som är fixade med kryssningen :p Imorn ska vi beställa och jag hoppas verkligen att de bli bra och fungerar som de ska!!! De vore lite jobbigt om allt bara gick åt helsike... Men de borde ju gå fint de där =)

Funderar på om jag ska gå upp och sova lr bara ligga och läsa ett tag och bra ta de lugnt lr om jag sak sitta här och kolla påtv/sitta vid datan tills jag dör xD haha
De får nog bli sängen och boken tror jag :D Sen imor blir de plugg, plugg, plugg!! För hanna påminde ju ig om att de va biologiprov på tisdag och har inte pluggat ett dugg... så då är de hårdpluggning som gäller!! :(

GONATT VÄRLDEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0