dagen ser bra ut

Så då va de tisda morgon igen och jag ville helst inte kliva upp ur sängen imorse, men nu sitter jag här duschad, påklädd och färdig packad.
Nu är de bara att sitta här och vänta på att klockan ska bli 8.18 och sen kan man gå ut till bussen och vänta i kylan...

Men å andra sidan så är de en riktigt slapp dag som väntar. 80 min biologi och sen är de eget arbete på psykologin och då tänkte jag passa på att sktiva mitt historia arbete (A) och sen ska vi på en föreläsning 13-14 som jag ev funderar på att skippa, men får väl se hur de går med de ;)
En riktigt lektion alltså, kan de bli mkt bättre?

Sen ska jag och Sandra iväg till stallet och rida lite :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hej! Förlåt att de tagit längre tid att svara på din fråga ang lastning. Men nu finns svaret uppe på bloggen!

Eleonor

2010-11-30 @ 17:30:10
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0