är jag inte borta så är jag hemma

Gårdag kvällen blev riktigt lyckad! :D precis som på alla andra fester blev de lite skitsnack, lite djupa samtal och såklart en massa massa dans!!
Hade riktigt roligt och de va en bra mix av människor även om vissa va lite fixerade av att man promt skulle köa om man ville höra en låt ... men sånt gör ju inte lilla Johanna, nej hon byter låt hux flux och dom andra blir såklart lite sura ;) haha xD typsikt mig! ;p

Jag va ju utklädd till pirat och självklart så ritade rebecka några jättefina tatueringar på mig. Hon är så sjukt bra på att rita!!
Sen fick även mina ben en hel del klotter på sig.... har duschat men de syns fortfarande ;p haha but that´s life when you party like a pirate ;)

Nu ska jag försöka fundera ut om jag ska gå till atallet lr ringa annso och be henne om skjuts.... hm... svårt val... fast de vore ju rätt skönt med en promenad :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0