inte bra

De gick bra hos tandläkaren men nu har jag fått order om att köpa flux så jag kan börja skölja min tänder. Så pappa får väl svänga in där imorn och köpa lite, han är ju endå i östhammar varje dag :p

De ringde en sån där hej-jag-ringer-från-blablabla-och-vill-ställa-jobbiga-onödiga-frågor-till-dig, de är så jobbigt när dom ställer så underliga och långa frågor att att man inte kommer ihåg vad de va man skulle svara på :p Haha!

Svenskboken är utläst, sista delen av den va riktit bra, fattar inte vrf dom inte hade kunnat döda varandra lite tidigare. Då hade den varit bättre! En seg början eller snarare 4/5 av boken va seg vilket inte är bra jag som trodde den skulle vara superbra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0