de handlar om hästar

Har haft en riktigt bra dag idag me :) De va så klart som vanligt segt med fysik men annars va de bra. Sen fick jag reda på att jag fått en till kusin idag, en liten flicka. Super kul!! =D

Har en känsla av att jag kommer skriva en hel del om hästarna och ridingen nu när Kolan kommer igång igen och när Freir kommer. Mina dagar kommer helt enkelt vara fullspäckade med hästar och stallet. :)
Som idag så åkte jag till stallet direkt efter skolan och red ut på Fabbe och sen på kvällen så red jag Undri på volten och på vägen, måste säga att hans tölt börjar bli riktigt FIN! De känns riktigt bra :)
Longerade Kolan en lite stund också, han hade riktigt mycket energi, men de är inte så konstigt eftersom han haft vila nu i 2 veckor. Han hade riktigt fint steg i traven och galoppen va riktigt fin den me :)

Nu kollar jag på Christin i väntan på att Sex and the City ska börja =)


Kolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0