värmeböljans offer

De har varit e riktigt varm och skön dag :) Fast lite jobbig på samma gång. Jag har nämligen målat staket och skött hästarna, fast de va ju inte direkt jobbigt men de va så tråkit att jag inte kunder rida pga värmen! Och så hoppade kedjan av på moppen så pappa och Kjell fick komma med räddningsbilen och hjälpa mig :p

Nu är typ alla färfläckar bortskrubbade med lacknafta och två, med lite våld fösvinner allt ;) Ska fixa naglarna och håret sen ska vi käka och efter de bär de av till tvärgatan :)

Hade egentligen velat rida ikväll men kände att jag måste göra nått med familjen ibland också... :p

Lyckade ta en rätt så bra bild på Strimma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0