tidig-dag-dagen

Loggade in på fb, men de hade inte hänt så mkt nytt sen imorse... och då insåg jag att kl bara är lite efter 1 och att de inte är många som slutat än :p Ibland har man de riktigt bra :) Iof så skrev vi ett np i engB så vi förtjänade ju att sluta tidigt.
På vägen hem (jag gick) genom Gimo så såg jag jätte många som höll på och klyva och såga ved. Okej, klart att de finns många i lilla Gimo som eldar med ved men vrf höll alla på med de just idag? Är de Gimos alldeles egna "hålla-på-med-ved-dag"? xD

Nu ska jag måla naglarna, skriva hemprov, skriva fysikrapport och sen fixa middag. De känns som ett rätt så späckat schema men jag ska klara de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0