lista nr1

En liten blogg lista från Cosmo. :)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? som om jag kommer ihåg vad jag gjorde då...

 

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt precis där jag sitter nu


Det sista du sa högt: vilken kanal kollar du på?

Det senaste någon sa till dig: 9:an

Vad har du druckit idag: mjölk, vatten, hallonsoda och cola

Vad var det senaste du åt: grill chips

Vad var det senaste du köpte: chips och choklad till Eve

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

 

Vad är det för väder hos dig nu: sommar väder!

Godaste glassmaken: rabarber, gammaldags vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA

Sover du tungt: nej

Drömmer du mardrömmar: alldeles för ofta...

 

Trivs du med ditt jobb: om jag hade ett jobb skulle jag antagligen göra de ;)

Favoritklädsel: bekvämt, snyggt och eget

Favoritlåt just nu: 4 o´clock

Vad ser du om du tittar till höger: köksväggen och ett fönster

Vad gör dig glad just nu: datorn :)

Vad ska du göra härnäst: ut på äventyr

Höger eller vänsterhänt: Höger, men vänster går bra de me ;)

 

Humör just nu: lite besviken, men ändå glad

Favoritgodis: cholkad, lakris

Kläder just nu: jeans shorts, vitt linne = sommrigt :)

Sommarplaner: praktisera, ut och överleva i skogen, jobba, rida, festa, leva livet!

 

Hur många kuddar sover du med: har 3 men sover utan

 

Spelar du något instrument: nej, men har spelat...

Morgon eller nattmänniska: både och :)


Vad är viktigast för dig: att jag mår bra

 

Är du kittlig: JA!!!

Snarkar du: nej

Stjärntecken: skytt

Äckligaste insekten: fästingar

 

Längtar du mest efter just nu: mina underbaringar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0