En massa massa massa

En dag fylld av vänta.
Vi va ett tappert gäng på 6st NVTE:are som började med femkampen. De gick riktigt bra och vi va duktiga :)
De va lunch från 11-14.15. Riktigt värdelöst långt! Men vi passade på att kolla när killarna spelade fotboll.
14.14-13.00 då va de Core. De va lite jobbigt att köra de med huvudvärk! Men de gick väl rätt bra :p





Alldeles nyss så anmälde jag mig till en av kommunens sommaraktiviteter, På Islandshästryggen i fjällen. Tycker de låter hur mysigt som hellst, tå hela dagar med ridning och fjällandskap. Har ju varit ut på två timars turer i fjällen förr och de är helt underbartt :) ser verkligen fram emot de här nu så hoppas att de finns plats för mig :D

Nu ska jag först äta lite mat och sen pallra mig upp till rummet och läsa på till FeB provet imorn. Är lite nervös för de eftersom att de här provet är viktigt för mitt betyg :S Jobbigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0