en annrolunda reaktion!

Filmen va hur bra som helst!! Kan inte riktigt bestämma mig om vilken version som är bäst, den äldre eller den ny inspelade... Men hur som hellst så hade jag och Rebecka en riktigt läskig och speciell bioupplevelse.
Vi va dom där på bion så kröp ihop intill varandra och drog efter andan när de vart för löskigt och de va så illa att nån gång så gav vi ifrån oss ett skräckslaget litet ljud! Fast de som va lite konstigt va att efter varje gång vi blivit rädda så började vi skratta och ibland tom asgarva xD vi är lite underliga :p

Men nu ska jag försöka sova... jag som är så mörkrädd och de blir ju inte bättre efter att man sett på skräckis... Lampan får vara tänd inatt!! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0