Stress+nervositet=kaos

Hejskelipejski!!

De blev lite ridning ikväll, Undri och Kolan blev motionerade :) De gick riktigt bra som vanligt!

Jag har packat allt till imorn, tror jag. Kläder jag ska ha där, kamera, plånbok, biljetter, mat, pärmen... de är nog de allra viktigaste sen har jag lite mer grejs med mig =) Usch! Hatat de här när man tror man packat med sig allt och inte riktigt kan komma på om de är något mer men de känns som om man glömmt nått....(!) Jobigt! Men, jag tror nog att allt ska vara med, och om de inte är de så skit samma bara jag kommer till Frötuna och får se hur de är så blir jag riktigt nöjd :)

Nu ska jag gå ut med Tila sen läsa lite och sen sova. Efter de är de bara att gå upp, klä på sig och hoppas att allt är ner packat :p

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0