min obeskrivliga dag

de har varit en ganksa så fullspäckad men väldigt ohändelserik dag! Hur de nu kan hänga ihop :p men jag har fått igång moppen (eller de va pappa som fixa till den men de funkar nu iaf) :D hade tänkt att ta den när jag skulle till stallet, men då börjar de ju såklart spösnöa och blåsa så ridningen blev inställd och moppeturen me :(

De jag gjort idag: varit ute länge med Tila
kollat på Rain man,
2 avsnitt HowImetyour mother,
1 avsnitt Summerland.
skrivit Eve pers.brev!
fixat moppen

de känns som om jag gjort så mycke mer än de där... ja, just ja! Kollade på ett avsnitt Vänner också :) haha, de va en hel del tv tittande de där :p men jag vaknade ju vid 6 eftersom att Tila väckte mig så jag kollade på tv till 9 sen vare frulle och så kollade jag lite efter de me :p

Nu ska jag försöka skriva om mitt CV och hitta på vad jag ska ah på mig när jag åker till Arboga på tisda... göra klart samhälls grejen och sen läsa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0