känslomässig

är arg, trött, glad och pigg på samma gång... är arg för att både True Blood och Lost har börjat denna vecka på tv utan att jag vetat om de så har missat första avsnittet. Men TB kan man se på svtplay iaf men värre är de med LOST... och så sänds de på en så sjukt störd tid me!!! Irriterad! Jag är trött för att de är så sent... glad för att jag har varit på bio idag/kväll med Carro och Co. jag har haft de jätte trevligt och filmen va sjukt bra :) lite jobbigt ibland med 3D men de va rätt coolt :) Alice i underlandet är en film som MÅSTE köpas när de kommer på dvd. Gillade denna vertion och skådespelarna. Jonny Depp va precis som valigt helt oslagbar :p Pigg är jag för att jag vet att jag borde sova men kan inte ;p

Nu ska jag kolla på TB på datan och sen blir de sovtime =) Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0