fast i snön

är riktigt trött så nu ska jag alldeles strax sova och de ska bli riktigt skönt :) tkr jag varit duktig idag som läst ut svenkboken och så har jag varit ute och "sprungit" i snön. Jag skulle kolla hur mkt snö det egentligen va :p


En massa snö!


Här står jag och posar med snö ända upp på låren


Snö!

Men de roligaste av allt va när jag skulle springa i den djupa snön, de va riktigt jävla kul. Ida stog och garvade och önskade att hon hade haft sin kamera med sig :p Så jag har kommit på de bästa träningsättet på vintern, när de är så mkt snö som de är nu. Man hittar ett ställe där snön har lagt sig i all blåsten så den är riktigt djup och sen springer man där, ännu roligare om nå fotar samtidigt :) De är värt att pröva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0