en tanke leder till andra

Jag vet att jag inte gjort nånting vettigt än idag, men de känns riktigt bra att bara ta de lugnt. (även fast jag alltid gör de) ;) haha
Men de är så himla mycke att tänka på... kan inte riktigt förstå hur de kan hända så många saker på samma gång... Fast de värsta av alla är nog att jag måste skriva mitt repotage till svenskan, de ska vara inne imorn och de är knappt på börjat.... men äh! De kommer bli klart i tid och de kommer bli skit bra! Manska vara positiv annars kommer man inte långt här i livet =)
Nu ska jag dusch och sen försöka skriva lite... eller så kanske jag städar. Tråkigt nog så lät de sista mer lockande ;) Tänk att de kan vara roligare att städa än plugga, de måste vara nått som är riktigt fel med mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0