denna dagen

Idag har de varit en bra dag igen! =) Fick reda på att jag klarade fysikprovet, tyskprovet gick bra, har fått mina glasögon, fått tag på Anna och beställt biljetter, varit å ridit, ändrat tandläkar tid. Ja, allt har bara flytit på :)

Va och red direkt efter skolan, tog ut Kolan en sväng men precis när vi kom ut så började de blåsa jätte mkt, så de blev bara en ridtur tyvärr... men ska ta ut Undri en sväng nu ikväll :)

Glasögon hämtningen blev en liten rolig historia :p men får väl se hur de känns med dom annars är de bara att fixa till dom lite. (de är inget fel på dom, bara en lite justering)

De va riktigt bra att jag äntligen fick tag på Anna så jag kunde prata med henne i telefon, de känns bättre att kunna få svar direkt än bara över mailen. Biljetterna är bokade och jag åker från uppsala 08.50 på tisda morron och kommer hem igen vid 21-22. De blir en lång dag men de kommer nog bli både lärotikt och kul :)

Hade fått tid hos tandläkaren samma tid som jag har mentorssamtal så jag ringde och bokade om. Den nya tiden är 20 maj!! De är ju hur långt som hellst dit! Men de är bra de, skönt att skuta på de ;)

Nej, nu måste jag sluta skriva så jag kan börja ta mig ifrån datan och till stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0