de finns inget bättre

Japp, sitter i sängen kl är 06.24! Kan inte fatta att Tila vill gå ut kl 6 på helgerna men i veckorna så vill hon bara sova på mornarna... jag tror hon gör de för att retas med mig! :p haha

De gick riktigt bra i stallet igår kväll, va ju själv men de va ingen problem! De blev tyvärr bara en ridtur för de skulle bli så sent på em annras och sen på kvällen bestämde jag mig för att inte rida eftersom jag blev helt själv... Men jag ska nog se til så de blir lite ridning i helgen :)

NU ÄNTLIGEN är min moppe igång igen och igår använde jag den på riktigt! Kan inte beskriva hur skönt de va att åka igen :) Älskart!

Nej nu ska jag nog ta och kolla på lite DH, just nu ligger jag ett avsnitt före och de lär ju hinna bli några till innan helgen är slut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0