blåsit värre

sitter och äter lite polkagris med violsmak :) smaskens! :D men självklart har jag en liten fundering :p vad är egentligen E120 och E132? De kan ju liksom vara precis vad som hells och här sitter jag och tjockar i mig de och njuter... De känns ju lite fel måste jag säga...
Kunde inte rida idag heller, vrf ska de blåsa så förskräckligt!!!! Dom stackars små hästarna måste ju få röra på sig! Har inte ridit sen i söndas... så de är ett bra tag sen, hoppas inte de här vädret håller i sig bara! Nu ska jag kila in i köket och äta lite sen ska jag läsa min svenkbok, som är riktigt bra :) ävan fast alla ansdra säger att den är dålig så håller jag fast vid min åsikt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0