tjo

Nu är jag ny klippt! Blev riktigt nöjd :) Carro är verkligen duktig må jag säga. Nu funderar jag på om jag ska våga slänga i lite ljusare slingor i håret mitt... Men vi får se ;)

Träffade Lisa, som jobbade, och de blev lite snack. Alltid trevligt! :) Hoppas på att få träffa på en på freda me ;p

Nu ska jag byta om och pallra mig iväg till stallet om ett tag :) De blir lite ridning ikväll me och sen kankse en lite film lite senare på kvällskvisten...



Hittade en hemsida där man kunde designa sina egan Converse!! Har provat på de och vet precis hur dom ska se ut, men har ett problem. Man kan bara beställa dom till USA... Men ska nog försöka att få tag på ett par iaf, jag har nämligen en plan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0