studenten, fest och lilla Bernadotte

Studenten blev lyckad! Först vavi här hemma så alla kunde gratta Eve och Nicklas, vi käkade, fikade och hade de trevligt =)
Sen bar de av till Öregrund(!!!) Hade riktigt kul hela kvällen med riktigt underbara männsikor! Hanna och jag sjöng riktigt vackert måste jag säga ;) hehe
Bussresan hem va däremot inte så trevli men vi överlevde och de är huvudsaken ;)

De blev en riktigt lyckad kväll igår. De va lite stressigt ibland mend de gick :) Kan ju säga att de va lite jobbigt när jag inte hadde koll på vad alla grejer fanns ftersom jag inte har varit runt i alla skåp i folkan förr ;) hehe men de ju som sagt var :p

Ligger i sängen och försöker läsa så mkt som möjligt om Jean Baptiste Bernadotte.... De går trögt med arbetet ska vara inne imorn 10.00 så jag har inget val... fattar inte vrf jag aldrig kan börja i tid?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0