praktikdag 2

Lyckades träffa en riktigt trevlig prick (haha, kopierat från fysikboken xD) som satt och pratade med mig när jag väntade på Mike. De visade sig att han var sadelmakare och han var verkligen hur trevlig som helst :) Sen blev de motorcykel hem till Eva där vi böt om och åkte iväg (med bil) på två skoningar, sen lite fika och ut och fixa hennes häst.
De blev motorcykel hem till Lasse och där skodde vi (jag plockade av en sko) Cammaron, världens finaste och snällaste hingst! :) Efter de så fick jag skjut HELA vägen hem.

Solen lockade så jag gick ut en sväng somnade och vaknade 2 timmar senare... lagom till fikat ;)
Har fortfarande ont i halsen och har fått ont i huvet nu oxå... sen hjälper de ju inte heller att man är hur trött som helst...

Nej, så nu ska jag kolla på ett avsnitt Gossip Girl och sen ska jag nog gå och sova om jag ska orka upp och vara frisk imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0