en bra och dålig dag

Blev hur glad som hellst idag när jag fick tillbaka mitt kemiprov och jag inte had IG, de va ren och skär lycka! De firade jag och Hanna med en glass senare ;)
Fick reda på lite andra betyg och är riktigt, riktigt nöjd! =)
Drog in till stan sen, men de blev ett litet snabb stopp hon Johanna och kollade på lite hästar, så söta :)
Sen handlade vi lite och fixade endel till imorn, vi är så grymt bra!!

Ridningen nu på kvällen gick inte lika bra, Kolan va duktig men Undri va ingen höjdare att rida... den hästen blir jag inte klok på...

De ska bli så jäkla kuk imorn!!! :D



Kommentarer
Postat av: sofie jansson

Tack :D hihi

2010-06-10 @ 10:37:39
URL: http://sofieevachristina.blogg.se/
Postat av: Martin

De ska bli så jäkla kuk imorn!!! :D ???? Men Johanna då... så du säger ;)

2010-06-11 @ 12:49:47
Postat av: Johanna

Fel skrivningar = lätt hänt ;)

2010-06-12 @ 12:50:01
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0