blandad kompott

Kemiprovet gick asdåligt! De kommer garanterat bli ig och omprov och hela fadderullan... Jag som tyckte att jag kunde innan jag gick in i klassrummet men sen funkade de bara inte... känner mig grymt besviken...

Men aja, fick iaf rida ut på en tur med Göran och Freyr :) de va riktigt mysigt och kul med lite nytt sällskap. Sen blev de lite midda med dom och sen jobbade jag Strimma och Undri på volten. Vilket gick riktigt bra de me :)

Planerar att ta en liten sväng in till Uppsala imorn em och sen vidare direkt till stallet :p hehe, de kommer bli en fullproppad dag, men de ska gå ;) Tänkte rida lite och sen skulle Mike komma och slå på Hrappes tappsko, tänkte passa på att prata lite med honom om praktiken :)

Nu ska jag plugga lite samhäll, har läxa till imorn... Men de är rätt viktigt eftersom de kan avgöra betyget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0