7 sorters blommor?

Håller påoch städar och fixar för fullt! Har tagit en lite paus man kan ju inte jobba ihjäl sig på midsommarafton ;) Försöker nämligen städa upp på rummet för att hitta mitt linne som jag lyckats slarva bort... Känner mig lite depp eftersom att folk tror att jag ljuger! Kan inte fatta att do aldrig litar på mig, dom verkar inte fatta hur de känns... Känner för att bara göra nått helgalet ikväll bara för att få de hela att bli ännu värre. Men är de de jag igentligen vill?

Ingen aning, men va fan. Orkar inte bry mig om vad dom tror, jag vet ju hur de är och de är ju huvudsaken! Blir bara så enormt less!!! Men de här ska inte förstöra min dag, jag ska ha kul ändå.

Säger bara idioter!

Hoppas på att grillningen med brudarna går bra =) sen bli de en tripp till kära Öregrund, satsar på sen hemgång och kul ska vi ha! Sen blir de ju blom plockning inatt, 7 sorter ska man ju ha under kudden inatt... Har aldrig provat så får väl se vem jag drömmer om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0