nu drar jag!

Hade en riktigt trevlig och rolig kväll hemma hos fam Karlsson igår :) Kom väl hem vid 1 nån gång och så fixade jag lite med de sista och sen försökte jag sova lite, men inte vart de mkt inte. Vaknade av mig sj vi kl 6, pallrade mig upp och började göra allt dehär sista som man alltid ska göra när man ska åka ;p haha de kan ta sin lilla tid, men nu är jag klar och vi ska inte åka förrens 9.30, så vad ska man hitta på så länge?

Facebook!
(haha ;) nej ska nog försöka göra nån nytta ;))

Flygresa kommer gå superbra, vi kommer har hur mkt sol som helst, så när jag kommer hem komer jag vara nästa svart (snyggt? kankse inte men man måste ju vara brunast av alla när man börjar skolan ;)) vi kommer äta hur god mat som helst, handla en massa billiga, fina och bra saker. Förstår ni hur bra jag kommer ha de?

Nej, antagligen inte ;)
Men ni kan ju försöka ha de så bra här i Sverige me så kankse jag hör av mig när (om) jag kommer hem.

Tänkte lägga upp en liten bild som demonstrera hur brun och fin jag är nu innan resan ;) hehe



Oj, så glad man kan se ut xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0