i detta nu

Sitter och läser lite i Hovvårds boken. Tkr att jag har läst hur mkt som helst men man kommer lixom ingen vart ;p De är riktigt intressant men förstår inte hur man (jag) ska komma ihåg allt! Men de är väl så att man lär sig väl med tiden...

De blev ingen ridning idag eftersom de blåste så himla mkt, men lite longering av Strimma och en promenad med Undri blev de iaf =) Strimma va hur duktig som helst, kunde tom löslongera henne på spåret utan att hon stannade och åt ;) Undri va bara pigg och glad och jag tror han uppskattade att få göra något annat än bara ridning.

Mitt liv har varit ganksa så komplicerat nu ett tag. De har varit mkt som har hänt både med mig och runt omkring. Folk har förväntas sig lite för mkt av mig och jag har förväntat mig att jag ska klara av allt alldeles själv som vanligt... Men jag tror nog att de börjar gå åt rätt håll nu och att allt ska bli som vanligt igen :)


Utomlads är allt så enkelt...(!)


...där kan man gå omkring i badmössa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0