hosta, skor och en biltvätt

Låg sjuk i princip hela dan igår. Hög feber, ont i halsen och huvet... Inte roligt och särskilt inte när jag skulle ha varit med hovslagarna men men man kan ju inte rå för att man blir sjuk...

Idag åkte jag med Mike iaf, jag är inte helt frisk men ville så gärna åka med! :) Vi hade bara 2 helskonngar och en verkning så de va ju inte så mkt, och så va de bara vi idag så de känndes inte lika stressat. Vilket va hur skönt som helst :) Plockade av 7 skor och känner mig riktigt nöjd :) Har fått ännu fler sår på händer och fingrar men de är ice för då känner man ju att man gjort nått ;) Sen åkte vi och fixade lite med bilen och lite annat, kul de me, de va första gången som jag åkte i en sådär biltvätt när man sitter kvar inne i bilen ;) haha

Nu ska jag ta de lite lugnt ett tag och sen ska jag nog pallra mig iväg till stalle toch rida lite :) har inte ridit sen i söndas (!!!) så de är ju på tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0