Early morning

de vart tidig morron idag me, nu sitter jag och äter lite av min honungsmelon som jag skulle ha ätit igår :p gott! ska alldeles strax fila lite på inlägget om Cocoo.se  men föst så hittde jag en rolig grej på Bluebox

Knäppgök - placeringskort / partylek



Knäppgök är en partylek bestående av 100 kort med knasiga uppgifter som är garanterat svåra, för alla inblandade, att ta sig igenom utan att skratta. Ju mer man anstränger sig för att hålla sig för skratt, desto högre blir skratten! Korten kan delas ut till festdeltagarna men kan med fördel även användas som bordsplaceringskort!
Priset är 135 kr, men de är jul helt klart värt pengarna. Man får ju se sina kompisar göra helt knäppa saker ;) haha

Måste bara säga de att jag fick första säsongen av True Blood av Carro igår! Jag vart huuuur glad som hellst! :D TACK igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0