till Karlssons barnet

okej, har köpt honugsmelon som jag hde tänkt att avnjuta framför tvn och melodifestivale, men så kommer de inte bli för bestämmde mig precis för att fixa lite med datan och sen sova! Tråkiga jag, ja vet men känner verkligen för de =) har precis kollat klart på Sherlock Holmes (efter 3:e försöket) bra film, och jag hoppas på en fortsättning :) håller på och filar lite på ett inlägg för imorn, har nämligen inkommit en massa snygga grejer på Cocoo.se :) och sen ville Ida vara med på ett hörn i dagens blogg inlägg så därför ska jag berätta lite om vad vi gjorde i stallet igår :p
5. Snackade skit
4. Snackade mer skit
3. Ida trodde hon visste vad jämvikt va xD
2. Jag körde Idas traktor, och jag var duktig! :D
1. Jag sjöng en väldigt vacker låt av Frank Sinatra (den va oerhört vacker bara för att jag sköng den så bra *host*)
De va helt enkelt en riktigt rolig kväll som vanligt :)
hon ville att jag skulle tillägna detta inlägg till henne så då gör jag de också (därav översktiften) ;)Jag gjorde de även de här inlägget så här fel vänt för Idas skull. Så Ida om du läser de här: Känn dig hedrad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0