some thought...

Jag har precis flyttat ner lite av mina grejer till mitt "nya" rum. Allt är klart men de känns lite konstigt att bo i två rum ska jag säga... de kommer bli ett jäkla spring, och de värsta är att jag kommer att ha TVÅ rum att städa istället för ett!!! Usch! Men min taktik är, som alltid, att inte stöka ner. Men som vanligt så kommer de väl inte att funka :p
När jag packade ner lite saker så slog de mig att de är ganska konstigt vad man vänjer sig fort vid nya saker... som tex så har jag lite tavlor med bilder på lite olika personer och några på hästarna. De är konstigt att jag ser tavlorna varje dag men de är inte förens jag verkligen tänker efter som jag inser att de där bilderna och sakerna verkligen betyder nått för mig att de representerar vem jag är...

Nu ska jag gå ut med Tila och försöka få henne att verkligen gå på en lite promenad :p wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0