små värdelösa problem...

Sitter här med Fe böckerna och vill hellst inte öppna dom... men har ju prov imorn så jag måste väll.... Vill ju ha mvg, så man måste väl kanske anstränga sig lite ;)
Funderar på att börja dansa igen, bara de att då måste jag åka till Östhammar. De är inte de att de är långt dit, för de är de ju verkligen inte utan de är de att jag inte vill börja i en ny grupp alldeles själv. Och de va ju ändå typ 2-2,5 år sen som jag dansade så jag är ju lite ringrostig ;p men de va så himla kul att dansa igen och de är så kul när man kommer ihåg så mkt efter så lång tid :) Hur ska jag göra? De som är bra är ju att de är på torsdagar och då hinner jag rida en sväng efter skolan och sen kan jag ta bussen till Östhammar... de skulle ju funka :) får se hur jag gör... men även om jag inte börjar kan jag nog dansa lite iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0