shopaholic?

Har varit med mammi till Österby nu :) Jag hittade ett par vinter-ridkängor, ett par exakt likadana som jag redan har, perfekt! Köpte också lite sköna varma yllesockor :) Sen va vi in på den "nya" klädaffären och där hittade jag också en hel del, ett par jeans (som va riktigt sköna och satt jätte bra!) en tunika och två tröjor. Så jag spenderade nästan alla mina stackars pengar som jag fick idag :s men de va ju välspenderade pengar iaf ;) så nu ska jag inte köpa så mkt på ett tag :p appropå vad jag skrev i morse menar jag, jag som inte skulle handla så mkt onödiga saker utan spara mina pengar, haha... jag lyckades ju med de bra länge ;) haha :p men som sagt var de va ju bra grejer iaf som jag kommer ha nytta av och som jag kommer kunna ha ett bra tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0