morron tankar

Nu har jag släppt "behovet" av att köpa, köpa, köpa! Jag tycker det är bättre att lägga mina pengar på saker som är viktigare än filmer och serier... tänkte försöka rida lite kurser och lektioner på annat håll och de kan ju kosta lite... Känner att de skulle vara kul att få lite insperation från annat håll :) Känner verkligen inte att jag har för få hästar att rida eller att jag har en massa tid över utan de är bara för min skull... De kan vara skönt med lite miljö och häst ombyte bara för att få prova på nått nytt helt enkelt. De är ju alltid bra att prova nya hästar :)
Ska åka till Österby med mamma en sväng, ska se om jag kan hitta nåra nya ridkängor, min är nämligen lite trasiga här och var och eftersom att vintern verkar hålla i sig så behövs de nog ett nytt par :p

NU ---> Frukost!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0